piątek, 22 listopada 2013

Stosik 12/2013

Witam Was bardzo serdecznie na moim blogu. Tak jak obiecałam, w ramach rekompensaty za brak stosiku w październiku postanowiłam dodać dwa w listopadzie;) Od czasu ostatniego stosu przybyło mi trochę książek, kilka jeszcze do mnie idzie. Przepraszam za nieciekawą jakość zdjęcia, ale jest tak pochmurno na dworze, że wszystko wychodzi jakieś rozmazane i nijakie :) Pamiętajcie żeby dać mi znać w komentarzach, co myślicie o poniższych książkach:)




No to jedziemy po kolei;)
Anna Juszczyk - Nadzieja - od portalu Sztukater.pl RECENZJA
Rachel Cohn - Beta - od Czarnej Owcy RECENZJA
Erica Spindler - Ślepa zemsta - od Miry
Jason Mott - Przywróceni - od Miry RECENZJA
Mira Grant - Deadline - od SQN
Samantha Shannon - Czas żniw - od SQN
Michael H. Brown - Po drugiej stronie - od M
Robert McCammon - Magiczne lata - z biblioteki
Kami Garcia & Margaret Stohl - Piękne istoty - pożyczone od Hani;)
C. J. Daugherty - Wybrani - pożyczone od Hani:) RECENZJA
Kimberly Derting - Przysięga - pożyczone RECENZJA
Melissa Darwood - Larista - pożyczone
Michael Grant - Gone. Niepokój - z wymiany
Ewa Aszkiewicz - Gotowanie w 20, 30, 40, 50 minut - od Publicata RECENZJA

Tylko kiedy znaleźć czas na czytanie tylu cudeniek? :))


25 komentarzy:

  1. GONE. <3 Najlepsza seria świata. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czas żniw" też przede mną :) a "Ślepą zemstę" już przeczytałam :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Piękne Istoty i GONE, pierwsze kiepskie, ale drugie to arcydzieło ;) Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebawem sięgnę po "Wybranych", ponieważ czekają na mojej półce. Intrygują mnie też "Piękne istoty". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie intrygują obydwie książki, z tego co słyszałam są naprawdę fajne;)

      Usuń
  5. Tyle słyszałam o Gone dobrego, że sama muszę przeczytać ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny stos - Ciekawi mnie książka Piękne istoty - oglądałam film i zastanawiam się czy jest lepsza - czekam na twoją opinię :) Wybranych - czytałam polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar po przeczytaniu "Pięknych istot" też obejrzeć film, więc będę miała porównanie. A co do "Wybranych" to jestem nimi zaintrygowana :P

      Usuń
  7. Z Twojego stosu mam "Wybranych" i "Czas żniw", ale mam nadzieję, że niedługo wzbogacę się również w "Betę" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę same świetne tytuły. Sagę "Wybrani" czytałam i obie części bardzo mi się podobały. Gone natomiast uwielbiam, mam już wszystkie cześci za sobą. "Przywroconych" czytam właśnie i póki co jestem pozytywnie zaskoczona. "Deadline" niedługo zaczynam czytać, oby w ten weekend.
    Życzę przyjemnej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ciekawią "Przywróceni" bo lubię historie o duchach:) Dzięki:D

      Usuń
  9. Wooooooow! *-*
    Warto było czekać na taki widok! Pokaźny stos, ale jest w czym przebierać :-). Mam nadzieję, że książki, które Ci pożyczyłam, spodobają Ci się :-).

    PS A następnym razem pożyczam "Betę" i "Przywróconych", hihihi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stosik :D Na mnie również już czeka "Czas żniw", "Larista" oraz "Piękne istoty" :) Znam już:
    -> "Wybranych" - gorąco polecam
    -> "Betę"- jak dla mnie to jest troszkę nijaka i za bardzo przegadana
    -> "Przysięgę" - całkowicie się zawiodłam :(

    Mimo wszystko życzę przyjemnej lektury, bo przecież wiadomo, że ilu czytelników tyle opinii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem bardzo jak odbiorę Betę, bo czytałam wiele skrajnych opinii, na wszelki wypadek nie nastawiam się na cudo:) A jeśli chodzi o "Przysięgę" to też nie mam co do niej wysokich wymagań :)

      Usuń
  11. Cudny ten Twój stosik, sama poluje na "magiczne lata" i "Wybranych" - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Deadline mam w planie, ale najpierw część pierwsza :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, cudowności! Kilka pozycji znajduje się też w moim stosiku. Deadline planuję jak tylko skończę czytać Feed, o ile książka mi się podoba. Podwędziłabym też Magiczne lata! :D Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, ale można nacieszyć oczy! :D

    Na swojej półce mam "Czas Żniw" i "GONE...", które czekają na swoją kolej, natomiast z wielką chęcią przeczytałbym "Betę", "Magiczne lata" i "Wybranych". Ciekawią mnie też "Piękne istoty", ale nie jestem zdecydowany co do tej powieści.

    Miłego czytania!

    Pozdrawiam
    R

    OdpowiedzUsuń