piątek, 8 listopada 2013

Mocno spóźniony stosik 11/2013

W październiku nie dodałam żadnego stosiku i nazbierało mi się mnóstwo książek do pokazania:) Dziś pokażę część z nich, a za jakiś czas pochwalę się kolejnymi zdobyczami, bo kilka książek jeszcze do mnie idzie;) Mam nadzieję, że spodoba się Wam tak samo jak mnie :P


Mats Strandberg, Sara B. Elfgren "Ogień" - od Czarnej Owcy RECENZJA
Lena Oskarsson "Czarne tango" - od Czarnej Owcy
Marta Zaborowska "Uśpienie" - od Czarnej Owcy
Max Bentow "Ptaszydło" - od Publicata
Jo Nesbo "Człowiek nietoperz" - od Publicata RECENZJA
Celine Kiernan "Królestwo cieni" - od Publicata
Gena Showalter "Alicja w krainie zombi" - od Miry RECENZJA
Katarzyna Berenika Miszczuk "Wilk" - od GW Foksal RECENZJA
Tomasz Królak "1001 rzeczy, które warto wiedzieć o Janie Pawle II" RECENZJA
Margaret Dilloway "Sztuka uprawiania róż z kolcami" - od wydawnictwa M

A na dodatek kilka ebooków:

    


Jennifer A. Nielsen "Fałszywy książę" - od koobe.pl RECENZJA
Adam Cioczek "Szach-Mat" - od ebookowo.pl
Rick Yancey "Piąta fala" - od woblink.pl
Aleksander Strzelbicki "e-demon. Tajemnica internetu" - od autora

Uff, to by było na tyle. Sporo mam teraz do czytania, choć ograniczyłam wypożyczanie książek z bibliotek;) Bez bicia przyznaję, że kilka ostatnio przytargałam stamtąd do domu, ale na razie cicho sza, więcej w kolejnym stosie;)

Życzę miłego zaczytanego weekendu!

17 komentarzy:

  1. "Piąta fala" muszę koniecznie przeczytać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie mogę się doczekać aż się za nią zabiorę;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę "Alicji w krainie zombie" i "Piątej fali"!
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stosik.
    Jestem ciekawa "Wilka".
    Miłej lektury.

    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta książka intryguje. Nigdy wcześniej nie czytałam książek tej autorki, dlatego mam nadzieję, że się nie rozczaruję;)

      Usuń
  4. Ciekawie się zapowiada ten listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się staram ograniczać wypożyczanie książek, bo tyle własnych i egzemplarzy do recenzji czeka na przeczytanie... Uff, spróbuję to jakoś ogarnąć, chociaż ostatnio ruszyłam z kopyta! Czekam w takim razie na kolejny stosik - ale Ty potrafisz człowiekowi narobić chrapki XD. Kiedy ten stosik, kiedy?

    "Alicję w krainie zombie" bym sobie poczytała. I może te kryminały. Sama mam do recenzji inny tytuł, ale też z Czarnej Serii. A Basia ma "Sztukę uprawiania róż z kolcami", też do recenzji. W ogóle podziwiam Cię, że jako tegoszkolnoroczna (buu, nie ma takiego słowa, bo podkreśla XD) maturzystka masz jeszcze tyle czasu i chęci na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się ograniczać, ale jak widać nie za bardzo mi to wychodzi:) Stosik będzie niedługo, nie zdradzę kiedy, pomęczę Cię trochę;)) Chęci na czytanie mam mnóstwo, gorzej z czasem niestety..;(

      Usuń
  6. Piękny stos! Ogień czytam i na razie jest ok, ale szału większego nie ma. Krąg od samego początku mnie poraził swoją wspaniałością :P Sądzę jednak, że się rozkręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie "Ogień" niesamowicie się podobał! Może w Twoim przypadku będzie tak samo;)

      Usuń
  7. Fajny ten Twój stosik :) osobiście ciekawa jestem książki "Uśpienie" - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nią zainteresowana, rzadko sięgam po polskie kryminały, nawet nie wiem dlaczego, mam nadzieję, że okaże się warty uwagi;)

      Usuń
  8. Bardzo fajne nabytki, zarówno te papierowe jak i ebookowe. Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń