niedziela, 3 listopada 2013

Wymienię/Sprzedam

Dziś przedstawiam niespodziankę, którą zapowiedziałam kilka dni temu. Postanowiłam oddać książki, których nie będę czytać ponownie lub nawet po raz pierwszy. Są tu także pozycje dla trochę młodszej młodzieży, dlatego mam nadzieję, że każdy może znaleźć tu coś dla siebie. Postanowiłam raz na jakiś czas publikować taki wpis, oczywiście po uprzedniej aktualizacji. Książki są w stanie bardzo dobrym, czytane raz lub wcale;)

Jeśli bylibyście zainteresowani kupnem lub wymianą, piszcie na mój mail: karolina.j516@gmail.com



Stos po lewej:
Ewa Nowak - Lina Karo                                                       Stos po prawej:
Aleksander Minkowski - Nie bądź Piggy - nowa                  Ewa Nowak - Drzazga
Liliana Fabisińska - Kłopotliwe ognisko - nowa                   Jasper Fforde - Ostatni
Andrew Duncan - Tajemniczy Londyn - nowa                        smokobójca
Edmund Niziurski - Klejnoty śmierci - nowa                       Alison Sinclair - Ciemnorodni
Isabel Abedi - Brawo, Lola! - nowa                                   Debbie Macomber - The shop
Lucy Maud Montgomery - Ania z Avonlea - nowa                on Blossom Street
Lucy Maud Montgomery - Wymarzony dom Ani - nowa      Barney Stinson - Playbook
Ulrike Kuckero - Kłopotnik Pauli - nowa                             Holly Webb - Rose
Pierdomenico Baccalario - Antykwariat ze starymi mapami   Anna Drzewiecka - Ciotki
Maja Sablewska - Sposoby na zdrowy styl życia - nowa       Meredith Goldstein - Single
Pomidory. 180 wyjątkowych przepisów - nowa                    Dorota Kania - Cień tajnych służb
Agata Jędraszczak - Dieta Agaty - nowa


Jestem otwarta na propozycje, także czekam na ewentualne maile;)

Pozdrawiam ♥
K.

1 komentarz: