sobota, 21 czerwca 2014

Stosik 3/2014

Hej! Przyszła dziś pora na kolejną część książek, które przybyły do mojej biblioteczki w ostatnich miesiącach. Dajcie znać, które czytaliście i które polecacie;)


Jessica Brody "Klub Karmy" - od Fabryki Słów
Ari Marmell "Pakt złodziejki" - od Fabryki Słów
Jo Nesbø "Syn" - od GW Publicat
Di Toft "Wolven" - zakup własny
Kathy Reichs "Devil bones" - zakup własny
Jodi Picoult "House Rules" - zakup własny
D.Preston, L.Child "Biały ogień" - od Burda Książki
Mark Billingham "Perswazja" - od Burda Książki
Heather Graham "Zło" - od Burda Książki
Alicja Resich-Modlińska "Opowieści radiowe i telewizyjne" - od Burda Książki
Markus Zusak "Złodziejka książek" - z wymiany
Beata Pawlikowska "Blondynka na Orinoko" - od Burda Książki

Zapewne zauważyliście, a może sami tego doświadczyliście, ze do wielu blogerów przybyło kilka numerów magazynu Fanbook. Ja również wzięłam udział w mini konkursie zorganizowanym przez redakcję i dostałam Fanbooki oraz książkę Leszka Szymowskiego "Oszust matrymonialny", która wcale nie jest romansem. Niedługo napiszę o nich kilka słów od siebie :)


Miłego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Większość z tych książek nie czytałam. Od dawna mam zamiar zabrać sie za "Złodziejkę książek", czekam na Twoją recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecię ognia bym podkradła :3 Udanego czytania, spory stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek tych nie czytałam, może na którąś kiedyś wpadnę
    A ten prezencik także dostałam, ale książka raczej nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bata Pawlikowska to mój typ. Zbieram na półkach jej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klub Karmy chętnie bym przeczytała :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z książek prezentowanych przez Ciebie w stosie nie miałam okazji czytać. Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnej lektury i oczekiwać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej książki z twojego stosika, ale parę chętnie bym przeczytała :)

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny stosik, no i widzę Złodziejkę Książek :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały stos :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń