czwartek, 26 stycznia 2012

Mój pierwszy stosik :D


Hurrra!! Mój pierwszy stosik!! Ale się cieszę, już nie mogłam się doczekać kiedy go pokażę. Kliknijcie na zdjęcie, to się powiększy, będzie lepiej widać.
Jak widać większość z tych książek jest o wampirach, ale to czysty przypadek, bo lubię czytać powieści różnego rodzaju.
Zaznaczę, że wszystkie książki są wypożyczone z biblioteki lub pożyczone od znajomych, sama rzadko kupuję. Nie wiem kiedy pojawi się recenzja tych książek, bo na półce mam jeszcze dużo, dużo innych czekających na swoją kolej.

Więc zaczynamy:
Wiedźmi spisek Joseph Delaney - kolejna część serii Kroniki Wardstone, o której pisałam ostatnio
Pocałunki wampira. Początek Ellen Schreiber - 1 część serii Pocałunki wampira, nie czytałam żadnych opinii, więc zobaczymy....
Bezduszna Gail Carriger - 1 część z serii Protektorat parasola, czytałam pozytywne recenzje, sama nie wiem co o niej myśleć
Zdradzona P.C.Cast + Kristin Cast - dobrze znana wszystkim seria Dom Nocy cz. II, mam nadzieję, że niedługo przeczytam kolejne części... RECENZJA
Dracula. Nieumarły Dacre Stoker, Ian Holt - tytuł mówi wszystko :)
Bal absolwentów Ruth Newman  RECENZJA
Kolekcjoner kości Jeffery Deaver - myślę, że słyszał o niej każdy, nakręcono nawet film na jej podstawie RECENZJA
Ofiara losu Camilla Läckberg - czwarta część Sagi Kryminalnej, jest to jedna z moich ulubionych serii, każdą część czytam non stop, polecam wszystkim, a na półce mam jeszcze nieprzeczytaną część trzecią
Kroniki Rodu Drake'ów. Księżniczka wampirów - cz. I, słyszałam o niej wiele dobrego, mimo niezbyt zachęcającego tytułu. RECENZJA

To by było na tyle, już niedługo pojawi się kolejna recenzja, zapraszam i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz