czwartek, 18 lipca 2013

Liebster Blog... znowu ;>


Niedawno po raz kolejny zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog. Wielokrotnie podkreślałam już, że uwielbiam odpowiadać na różne pytania dotyczące mojej osoby. Pewnie domyślacie się, że przez to w podstawówce chciałam się każdemu wpisywać do złotych myśli ;> Tym razem nominowana zostałam przez Natalię oraz Sophie Carmen którym bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że dowiecie się o mnie czegoś ciekawego:)


Pytania od Natalii:
1. Najpierw książka czy ekranizacja?
Zdecydowanie książka. Zazwyczaj po obejrzeniu ekranizacji nie sięgam już po książkę, bo dla mnie to już nie jest to samo:)
2. Ulubiona pora roku?
Lato!!! Uwielbiam je i zawsze mam wtedy lepszy humor. Poza tym są wakacje, można odpocząć, na dworze cieplutko, późno robi się ciemno... Same zalety;)
3. Od jakiego czasu blogujesz?
Założyłam ten blog w styczniu 2012 roku:) A wcześniej nie prowadziłam żadnego.
4. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez telefonu. I bez mojego kochanego zegarka;)
5. Miasto czy wieś?
Zdecydowanie miasto. Nigdy nie mieszkałam na wsi, ale życie w mieście jest o wiele ciekawsze, więcej się dzieje, można coś ciekawego porobić. A na wsi, szczególnie myślę o miejscu, w którym nie ma dosłownie nic, niestety jest okropnie nudno. Czasami jednak (choć zdarza się to niezwykle rzadko) nachodzi mnie ochota, żeby (maksymalnie) na kilka dni wyjechać na wieś do rodziny.
6. Jaki serial polecasz?
To pytanie jest bardzo trudne, bo oglądam teraz kilka seriali, ale w obecnej chwili mogę polecić The Vampire Diares, House of Anubis i Awkward.
7. Jak spędzasz swój wolny czas?
A jak może spędzać swój wolny czas osoba uzależniona od książek? Oczywiście czytając:) Oprócz tego lubię sobie posiedzieć na Internecie, często tak naprawdę nie robiąc nic. Lubię też oglądać seriale i grać w Euro Truck Simulator 2:P No i oczywiście uwielbiam spędzać go z rodziną;)
8. Prezent/niespodzianka, która zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Ostatnio na urodziny dostałam od koleżanek blender. Do tej pory się cieszę!
9. Jaki kolor podoba ci się najbardziej?
Lubię wiele kolorów, ale najbardziej chyba fiolet, niebieski i miętowy.
10. Masz jakieś zwierzątko?
Niestety nie, nad czym bardzo ubolewam. Mam jednak w planach na przyszłość sprawić sobie jakiegoś kociaka:)
11. Co sprawia ci przyjemność?
To trudne pytanie, bo istnieje mnóstwo rzeczy, które poprawiają mi humor. Tak więc może nie będę tu ich wymieniać, ale często są to takie codzienne drobnostki:)

Pytania od Sophie Carmen:
1. Jaki gatunek mogłabyś czytać cały czas?
To pytanie nasuwa mi na myśl moje ulubione gatunki, a są to fantasy, kryminały i powieści młodzieżowe wszelkiego rodzaju.
2. Twój ulubiony blog?
Niestety istnieje tyle blogów zarówno czytelniczych jak i o innej tematyce, że trudno mi zdecydować. Odpowiem więc, że lubię wchodzić na blogi książkowe i kosmetyczne;)
3. Od jak dawna czytasz książki?
Czytać nauczyłam się gdy miałam 5-6 lat, ale takie książki "z krwi i kości", a nie tylko jakieś bajki czy opowiadania, zaczęłam czytać gdzieś w podstawówce.
4. Lubisz filmy na podstawie książek?
Lubię oglądać, ale zazwyczaj w porównaniu z książką wypadają słabo.
5. Jaki kolor mają ściany w twoim pokoju?
Jasny pomarańczowy.
6. Twoje największe marzenie?
Być szczęśliwą. Gdy będę szczęśliwa to będzie to znaczyło, że w życiu wszystko poukłada mi się tak jak będę chciała;)
7. Prowadzisz inne blogi?
Nie i raczej nie zamierzam, bo trudno by mi było znaleźć czas, żeby się poświęcić kilku rzeczom naraz.
8. Twój ulubiony autor?
Nie mam ulubionego autora. Często zwracam uwagę na to czy czytałam już coś danego autora i wybieram jego kolejne książki albo nie;)
9. Gdyby Twoim mężem mógłby zostać bohater literacki to kto by nim był?
Kilka miesięcy temu bez wątpienia powiedziałabym: Dymitr z Akademii Wampirów. Ale teraz nie jestem pewna czy nie zdradziłabym go z Jace'm z Darów Anioła ♥
10. Jak według ciebie wyglądałby świat bez książek?
Nie wyobrażam sobie świata bez książek!
11. Wolisz twarde czy miękkie okładki?
Obojętnie, choć fajniej mi się trzyma książkę z twardą;)


Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca i życzę miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Awkward musze nadrobić, House'a keidyś obejrzę, z TVD jestem na bierząco :D Wolę książki z miękką okładką, są poręczniejsze i lżejsze;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świat bez książek to by byla katorga :D Również należę do osób, które wyznają zasadę "Najpierw książka, potem film" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w wielu kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń