piątek, 9 sierpnia 2013

Liebster Blog

„Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie samemu nominować 11 osób ( informujesz ich o tym ) ,oraz zadać im pytania. Nie wolno nominować bloga, który nas nominował.”
Pewnie niektórzy z Was mają już dosyć tego typu postów;> Ale ja nie; bardzo się cieszę, że po raz czwarty mogę odpowiedzieć na zadane mi pytania przez kolejne osoby. Tym razem nominowały mnie Meg Sheti i DżejEr Carmen. Dziękuję;) Postaram się odpowiadać krótko, żeby nikogo nie zanudzić;)


Pytania od DżejEr Carmen:
1. Jak często zmieniasz szablon bloga?
Bardzo bardzo rzadko. Do tej pory może ze dwa razy. Nie lubię zmieniania szablonów ani u siebie ani u innych blogerów.
2. Jest apokalipsa zombie, a to co leże po Twojej lewej stronie będzie Twoją bronią. Co to takiego?
Komórka ;p
3. Powieść historyczna czy sf?
Ani to ani to.
4. Na premierę jakiego tytułu czekasz z utęsknieniem?
W tej chwili na żadną;)
5. Ulubione wydawnictwo to?
Są wydawnictwa, które lubię i których nie lubię. Ale ulubionego nie mam.
6. Jesteś punktualna?
Nie;( Zawsze się spóźniam, choć do szkoły zazwyczaj przychodzę na czas, ale wszyscy moi znajomi wiedzą, że przyjdę jakieś 5-10 minut później niż jesteśmy umówieni ;>
7. Co gorsze - techno czy disco polo?
Techno.
8. Czy do czytanej książki dobierasz sobie pasującą do klimatu muzykę?
Nie.
9. Pamiętasz swoje sny?
Zazwyczaj nie.
10. Umiesz pływać?
Nie, choć bardzo bym chciała.
11. Co lepsze w upalną pogodę - lody czy chłodne napoje?
Lody;)

Pytania od Meg Sheti:
1. Jak myślisz, gdyby nie było książek, to co byłoby Twoim uzależnieniem?
Seriale. Choć już są moim uzależnieniem, ale gdybym nie czytała, to na pewno więcej czasu bym poświęcała właśnie na oglądanie seriali. Jakieś takie babskie to uzależnienie :P
2. Kot czy pies? I dlaczego tak?
Kot, a to dlatego, że są milusie, nie trzeba ich wyprowadzać na spacer, można je podrapać i poprzytulać i spać z nimi... :) Choć w przyszłości nie wykluczam posiadania psa;)
3. Najpiękniejszą historią opisaną w książce jest...
historia, która totalnie mnie pochłania, nie ważne o czym jest.
4. Najbardziej magiczne zwierzę to:
Kameleon;)
5. Ile książek czytasz w miesiącu?
Różnie, zależy od chęci i od ilości wolnego czasu.
6. Czy często kupujesz książki i ile pieniędzy w miesiącu średnio na nie wydajesz?
Książki kupuję rzadko, a ile wydaję to nie wiem:)
7. Co myślą o Twoim uzależnieniu czytelniczym Twoi znajomi?
To by trzeba było się ich spytać;) Może myślą, że jestem wariatką, że cały czas czytam, a może nie?
8. Ulubiony kwiat?
Nie posiadam takiego.
9. Ulubiony gatunek literacki?
Też nie mam jednego wybranego;)
10. Czy dobrze się czujesz z samą sobą? Mam na myśli zarówno wygląd jak i charakter.
Zarówno pod względem wyglądu i charakteru jest kilka rzeczy, które chciałabym w sobie zmienić.
11. Inne zainteresowania poza książkami?
Granie w gry samochodowe, oglądanie filmów, seriali, słuchanie muzyki, jazda na rowerze.... Wiele tego jest;)

Ja nie będę nikogo nominować, bo na pewno już wielokrotnie odpowiadaliście na pytania, poza tym ja sama jestem już nominowana nie pierwszy raz;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz