wtorek, 10 lipca 2012

Wracam z 11 pytaniami!!!

Cześć! Od 25 minut mam Internet i od razu piszę do Was. Strasznie się stęskniłam. Ale już od teraz będą pojawiać się nowe wpisy, mam strasznie dużo zaległości:)

A teraz czas na moją odpowiedź na 11 pytań zostałam zatagowana przez Ffer. Dziękuję:)

Nie będę nikogo tagować, bo robię ten tag już bardzo późno:)

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 
 
 
1. Zadawanie pytań czy odpowiadanie? Zdecydowanie odpowiadanie. Uwielbiam rozwiązywać różne psychotesty i odpowiadać na tagi. Chociaż w szkole nie lubię odpowiadać:)
2. Lodówka czy zamrażarka? Lodówka, w zamrażarce jest za zimno:)
3. Porządek czy artystyczny nieład? ;) Lubię porządek, kiedy wszystko jest poukładane, choć zazwyczaj nie umiem go utrzymać dłużej niż 5 minut.
4.Mieszkanie czy dom? Dom. Zawsze marzyłam, żeby mieć duży dom z ogromnym tarasem i balkonem, może kiedyś się spełni.
5.Kotlet schabowy czy drobiowy? Drobiowy!
6.Stara, wartościowa książka czy najnowszy bestseller? Raczej najnowszy bestseller, ale czasem nie pogardzę starszymi:)
7. Towarzystwo czy samotność? Samotność. Lubię być wśród innych, ale zdecydowanie najlepiej czuję się sama ze sobą.
8.Staw czy jezioro? Jezioro:)
9.Mówić czy słuchać? Słuchać.
10. Widok czy zapach krwi? Nie jestem miłośniczką krwi, ale z dwojga złego wolę chyba zapach:)
11. Bezsenne noce i spanie do późna czy tryb życia dostosowany do kur (od wschodu do zachodu słońca)? Bardzo chciałabym móc spać do południa, ale niestety nie umiem. Wolę więc tryb życia dostosowany do kur.
 
Mam nadzieję, że zechcieliście przeczytać moje wywody i zapraszam Was na recenzję książki, która pojawi się już niedługo.
 
Pozdrawiam:) 

4 komentarze:

  1. i Ciebie zabawa dopadła :)
    zresztą, kogo nie ;]
    czekam zatem na nową recenzję :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi:) Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba do wszystkich zabawa już dotarła ;) Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :) Dobrej nocy, czekam na kolejne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udzielenie odpowiedzi na moje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń