sobota, 31 marca 2012

Bilans miesiąca: marzec 2012

Ehhh... Już prawie przyszedł kwiecień ... Chociaż pogoda całkiem nie wiosenna, u mnie niedawno przestał padać śnieg (!!!), to przyszedł czas na bilans marca. Na szczęście udało mi się dotrzymać mojego postanowienia i przeczytałam więcej książek niż w lutym.

Ilość przeczytanych książek: 6
Ilość przeczytanych stron: 1498
Najlepsza książka miesiąca: nie mogę się zdecydować więc wybieram dwie:

Rachel Ward "Numery. Czas uciekać"  RECENZJA











Alyxandra Harvey "Księżniczka wampirów"  RECENZJA








Średnia liczba stron dziennie: 48
Statystyki: 509

Chciałabym Wam bardzo podziękować, że wchodzicie na mojego bloga (niedawno przekroczył 1000 wejść), obserwujecie go i komentujecie. Nie wiecie, jak wiele radości sprawia mi każdy komentarz, każdy nowy obserwator. Od razu poprawia mi się humor.
Dziękuję;)

10 komentarzy:

  1. Niezły bilans. Całkiem dużo książek przeczytałaś;) A Numery są świetne;) Księżniczkę wampirów także czytałam, ale jednak trochę mniej mi się podobała niż Numery;) Oby kwiecień był jeszcze lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że to co sobie postanowiłaś, udało ci się wykonać :) To ważne, aby wyznaczać sobie w życiu jakieś cele :)
    A na Twojego bloga zaglądam już od jakiegoś czasu i zaglądać będę dalej :) Przynajmniej dopóki będę odnajdywała tu coś dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tych 6 książek:)
    Na "Numery" również poluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu wejść :)
    Jeśli chodzi o statystyki, u mnie jest podobnie, ale w kwietniu postaram się podciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie jadę do biblioteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku, naprawdę dobry! :) "Numery" mam w domu, mam nadzieję przeczytać je jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie przeczytać Numery! Super wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Numery" czytałam i na tym się zakończyła moja przygoda z tą autorką. Niestety nie przypadła mi do gustu. Być może zbyt wiele od niej oczekiwałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie weszłam na Twojego bloga i chyba zostanę tu na dłużej :) Twojego bloga dodaję do obserwowanych i będę tu częściej zaglądać :)
    "Numerów" jeszcze nie czytałam, ale to tylko dlatego, że zawsze jak przychodzę do księgarni, jakimś tajemniczym sposobem nigdy nie ma tej serii ;) Gratuluję tylu wejść, no i statystyk (bądź co bądź, dla mnie to nie był owocny miesiąc, raczej niewiele książek przeczytałam).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: zauroczona-czarami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa, na Twojego bloga na pewno zajrzę:)

      Usuń