środa, 17 września 2014

Social Media Book Tag


Znacie mnie już wystarczająco długo, żeby wiedzieć, że uwielbiam blogowe zabawy. Postanowiłam dziś znów pobawić się w jedną z nich. Wprawdzie widziałam ją na naszym polskim i zagranicznym booktubie, ale z racji tego, że nie nagrywam filmów stwierdziłam, że pisemne odpowiedzenie na pytania również może być całkiem interesujące. Nie zostałam przez nikogo nominowana, więc troszkę się porządzę i sama się nominuję :D Myślę, że to nie pierwszy youtubowy tag w moim wykonaniu, gdyż niekiedy potrafią być naprawdę ciekawe. Sama nie będę nominować nikogo, bo wiem, że nie każdy lubi tego typu rozrywki, a poza tym, jak już wspomniałam, tag pochodzi z Youtube i nie chcę go przypisywać sobie ;)

Social Media Book Tag polega na odpowiadaniu na pytania przypisanym najbardziej popularnym portalom społecznościowym. Nie przedłużam już i zaczynam!


Twitter: Twoja ulubiona krótka książka
Trzynaście powodów ma zaledwie 272 strony, więc zaliczam ją jako krótką książkę. Pisałam o niej na blogu kilka tygodni temu. Wspaniała historia, bez happy endu, dla młodzieży i również dla rodziców. Czytałam ją dwa razy, choć rzadko zdarza mi się czytać powieści kilkukrotnie. W przypadku tej jestem pewna, że na pewno do niej wrócę.







Facebook: Książka, którą każdy przeczytał i poczułaś presję, żeby ją przeczytać
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet czytali już chyba wszyscy wielbiciele kryminałów i czułam się dziwnie będąc jedną z nielicznych, którzy jeszcze tego nie zrobili. Chciałam się przekonać na własnej skórze o fenomenie Larssona i... się przekonałam. Nie zdradzę szczegółów, bo chcę żebyście poznali je w recenzji, która pojawi się niedługo. Zdradzę tyle, że wciągnęła mnie na tyle, że ostatnie 300 stron pochłonęłam w jeden dzień.






Tumblr: Książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne
Serię Zwiadowcy czytałam 4 lata temu, gdy w języku polskim było dostępnych tylko kilka pierwszych części. Zakochałam się w niej od samego początku, choć jeszcze zostało mi kilka tomów do doczytania. Mam wielką ochotę do niej powrócić.









MySpace: Książka, której nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie
Zazwyczaj pamiętam, czy książka podobała mi się czy nie; częściej zapominam szczegóły dotyczące fabuły. Natomiast w tym przypadku przytrafiło mi się i jedno i drugie. Pamiętam tylko, że opowiada ona o znanym alchemiku, który jest nieśmiertelny i bodajże jego życie staje się zagrożone. Dalej nic. Czarna dziura. I nie mogę sobie przypomnieć, czy przypadła mi do gustu czy też nie, choć chyba taka tragiczna nie była, bo wtedy bym na pewno pamiętała ;)






Instagram: Książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie.
Robię zdjęcia niemal wszystkim książkom, które czytam na potrzeby bloga. Ale jeśli pomyślę o ładnej okładce to ta od razu przychodzi mi na myśl. Czyż nie jest przepiękna? Sama historia również jest rewelacyjna. Z pięknych okładek na myśl przychodzi mi jeszcze ta należąca do Magicznych lat, pamiętam, że nie mogłam się nią nią napatrzeć.







Youtube: Książka do której chciałabyś zobaczyć ekranizację

Wiele jest książek, których ekranizacje z chęcią bym obejrzała. Jednak z drugiej strony obawiam się zniszczenia wspaniałych historii i w niektórych przypadkach lepiej by było gdyby ekranizacja się nie ukazała. Do kina na pewno wybrałabym się na film na podstawie Numerów - nie jest do przesłodzona powieść młodzieżowa o irytującej bohaterce, która w kółko podziwia seksowny tyłeczek swojego obiektu westchnień, tylko brutalnie prawdziwa historia o życiu wzbogacona o pewien nadprzyrodzony element.





Goodreads/Lubimyczytać: Książka, którą polecasz wszystkim
Magiczne lata! Kocham♥ Polecam ją wszystkim, ponieważ nadaje się dla każdego, dosłownie. Dla chłopaków, dziewcząt, mężczyzn, kobiet... Dla osób w każdym wieku i o różnych preferencjach czytelniczych, gdyż w tej powieści jest tyle wątków i do tylu różnych gatunków mogłabym ją zaliczyć, że głowa boli. Wszystko jest jednak uporządkowane i nieprzesycone. No i czy ta okładka nie jest cudowna?


4 komentarze:

  1. ale fajna zabawa :) i cholerka! mnie też nikt nie nominował...! :D
    ekranizację "Numerów" też bym chętnie zobaczyła! mogłoby być ciekawie! I również czuję presję na Larssona! :) ale uwierzysz, że do tej pory jej nie przeczytałam?! :) mam ją na półce, ale stoi i jeszcze cierpliwie czeka... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale miałaś fajny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo lubię takie TAGI ale wymieniłaś bardzo fajne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki świetny TAG! Uwielbiam takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń