wtorek, 26 sierpnia 2014

Stosik 4/2014

Coś ostatnio rzadko pojawiają się u mnie stosiki, to dopiero czwarty w tym roku :) Dziś pokażę, co ostatnio wypożyczyłam z biblioteki, bo jestem jej częstym gościem :) Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się przeczytać kilka pozycji, które mam w planach od lat np. Cień wiatru czy Wiedźmi spisek. Po pierwszym, bardzo nieudanym podejściu do Agathy Christie, mam zamiar spróbować raz jeszcze i dlatego poniżej możecie zobaczyć Morderstwo w Orient Expressie. Za to Dziecko śniegu urzekło mnie swoją przepiękną okładką i wykonaniem i nie mogłam jej nie przygarnąć :)



Carlos Ruiz Zafon - Cień wiatru
Guillaume Musso - Wrócę po ciebie
Agata Christie - Morderstwo w Orient Expressie

21 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że tym razem nie zawiedziesz się na twórczości Christie - Morderstwo... jest genialne!!
    Sama bardzo chciałabym przeczytać coś z twórczości Olgi Rudnickiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam już niemal wszystkie książki Rudnickiej, właśnie czytam "Drugi przekręt Natalii" ;) Polecam :) Też mam nadzieję, że się nie zawiodę na Christie, bo jeśli tak, to już chyba żadnej jej książki nie przeczytam :D

      Usuń
  2. Hm, z chęcią sięgnęłabym po Agatę Christie, bo nie znam twórczości autorki, a wszyscy ją zachwalają. Zafona czytałam, ale tylko Marinę i może kiedyś wezmę się za cmentazr zapomnianych książek ;) Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również chciałabym się wreszcie przekonać dlaczego się nią zachwycają, bo czytałam "Noc w bibliotece" i ogromnie się zawiodłam. Też czytałam "Marinę" oraz "Pałac północy" i "Księcia mgły", ale z tego co słyszałam to "Cień wiatru" jest najlepszym dziełem Zafona :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawi mnie książka Natalii 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę można się przy niej nieźle bawić, zresztą jak i przy "Drugim przekręcie Natalii" :)

      Usuń
  4. "Natalii 5" oraz "Zaklinacz czasu" czekają u mnie na przeczytanie. Ta pierwsza już ponad rok...
    Życzę przeczytania powieści, do ktorych długo sie zbierasz. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A "Natalii 5" przeczytaj koniecznie ;)

      Usuń
  5. Zacny stosik. Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudnicka de best, "Cień wiatru" niezapomniany , Morderstwo w ... - uwielbiam :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Rudnicką ;) Mam nadzieję, że o "Cieniu wiatru" i "Morderstwie..." będę mogła niedługo powiedzieć to samo ;)

      Usuń
  7. Stąd czytałam tylko "Cień wiatru" i bardzo mi się podobała . Resztę dopiero mam zamiar przeczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie również się spodoba, mam co do niej wyysokie oczekiwania ;)

      Usuń
  8. Ciekawy stosik :) Czekam na opinie o tych książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziecko śniegu... daj daj daj :D Ciekawy stosik :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym chciała mieć tę książkę w swojej biblioteczce i jej nie oddawać ;)

      Usuń
  10. Miałam okazję przeczytać "Dziecko śniegu" jednak z tego nie skorzystałam. Może kiedyś wezmę się za nią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj, ta historia jest naprawdę magiczna :)

      Usuń
  11. "Cień wiatru" super, aż chciałabym do niego wrócić kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń