sobota, 31 maja 2014

Bilans miesiąca - marzec - maj 2014



Hejka! Jak widzicie po tytule, bilansu miesiąca nie robiłam już całe wieki. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: nie było sensu robić jakichkolwiek podsumować, bo nie czytałam prawie wcale. Dlatego dzisiaj chciałabym zbiorczo podsumować kilka ostatnich miesięcy. Mam nadzieję, że Wam udało przeczytać się więcej ciekawych książek niż tych beznadziejnych.

MARZEC:
Liczba przeczytanych książek: 2
Katarina Mazzeti "Facet z grobu obok"
Cecelia Ahern "P.S. Kocham Cię"
Liczba przeczytanych stron: 688

Średnia liczba stron dziennie: 22
Liczba dodanych recenzji: 3

KWIECIEŃ:
Liczba przeczytanych książek: 1
Harry Connolly "Dziecię ognia"
Liczba przeczytanych stron: 430
Średnia liczba stron dziennie: 14
Liczba dodanych recenzji: 2

MAJ:
Liczba przeczytanych książek: 4
Nick Spalding "Miłość z obu stron"
Kasia Bosacka "Wiem, co kupuję"
* Jason Mott "Przywróceni"
Liczba przeczytanych stron: 916
Średnia liczba stron dziennie: 30
Najczęściej czytana majowa recenzja: Duch w machinie
Najlepsza książka: "Miłość... z obu stron"
Gnioty: -
Dodane recenzje: 3


Jak widać powyżej, ostatnio nie popisałam się czytelnictwem :) Cieszę się jednak, że w ogóle coś czytałam - tyle na ile miałam ochotę i przede wszystkim czasu, tak więc nie zrozumcie mnie źle, nie ubolewam tu nad tym, że mało czytałam, bo z nikim się nie ścigam, a czasem książki trzeba zepchnąć na drugi plan :(
Życzę Wam obfitego w rewelacyjne lektury miesiąca! Dajcie znać co tam ciekawego ostatnio czytaliście :)

Zapraszam też w przyszłym tygodniu na bloga, bo będzie sporo się działo :) Pojawią się recenzje, prawdopodobnie część stosiku (bo wszystkie książki, które nabyłam w ostatnich miesiącach nie zmieszczą się w kadrze, a nie lubię ogromnych stosisk :D ) i coś czego na moim blogu jeszcze nie było :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku i życzę jeszcze lepszego w czerwcu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba odetchnąć, nie ma co się martwić trochę słabszymi wynikami ;) Udanego czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz będzie już tylko lepiej, będę trzymać kciuki za udany czytelniczo czerwiec. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre wyniki! Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń