środa, 18 kwietnia 2012

Ulubione książki od A - Z

Po przeczytaniu listy ulubionych książek na wielu blogach, postanowiłam przyłączyć się do tej akcji. Nie wszystkie pola są zapełnione, ale nie chcę wstawiać tam jakichś przypadkowych książek na siłę. Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła je dopisać. Część z tych książek jest adresowana do młodszych czytelników, ale wybrałam te, do których chętnie powrócę i które przeczytałam w ciągu całej mojej "kariery" czytelniczej.

A- Akademia Wampirów/ Atramentowa Trylogia
B - Błękitnokrwiści / Bracia Lwie Serce
C- Charlie Bone
D- Dom Nocy
E- -------
F - Felix, Net i Nika
G- ------
H- Herbata szczęścia
I-  ------
J- ------
K- Kroniki Wardstone/ Księżniczka z lodu/ Król złodziei/ Kroniki Pradawnego Mroku
L- ------
Ł- -------
M- Marley i ja/ Magda Doc./ Mikołajek/Mateuszek
N - Niezwykły dar Diny
O- Opowieści z Narnii (część 1 i 2)
P- Przygody Trzech Detektywów
R- Robinson Crusoe/ Ronja, córka zbójnika
S- Septimus Heap/ Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów/ Smoczy Jeździec
Ś- Świńskim truchtem
T- Trzynaście powodów
U- Ulysses Moore/ Umarli czasu nie liczą
W- Wampiraci/ Whisper. Nawiedzony dom
Z- Zwiadowcy
Ż - --------


Czytaliście jakieś książki z mojej listy? Co proponujecie, aby wstawić w puste miejsca?

Pozdrawiam 

10 komentarzy:

  1. z wymienionych czytałam jedynie całość Akademii Wampirów, cały Dom Nocy oraz oczywiście Robinsona Crusoe.
    Reszty nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę z tych książek czytałam.;D Zgadzam się.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też zrobię swój własny ranking ... kiedyś. A tymczasem popatrzę na Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z wymienionych przez ciebie ksiązek czytałam, ale niestety nie pamiętam ich tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z twojej listy czytałam prawie wszystko. Co do ulubionych w pełni zgadzam się z literkami A, U, B, D i H :)
    W puste miejsca ja bym wstawiła na pewno Eragona, a do H dodała jeszcze Harry'ego Pottera, w I wstawiłabym oczywiście Igrzyska Śmierci. Ale to tylko moja skromna opinia ;)
    Ranking świetny :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    Panna Nikt

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam chyba jedynie "Robinsona Cruzoe", "Ronję..." i "Mikołajka". Do tego ostatniego z przyjemnością sięgnęłabym po raz kolejny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam niektóre i w pełni popieram FNiN. Zwiadowców również. I Ronję.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na Marley i ja:D widziałam film i nawet nie wiedziałam, że jest na podstawie książki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Akademia Wampirów, Błękitnokrwiści - te serie są nawet, nawet. Takie przeciętne według mnie.
    Dom nocy - nienawidzę tej serii.
    Trzynaście powodów - mam w planach tę książkę. Podobnie jak serię Zwiadowcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytalam tylko Akademię Wampirów, reszty niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń