sobota, 7 marca 2015

Stosik - luty 2015

W podsumowaniu lutego mówiłam o tym jak szybko ten miesiąc zleciał. Nadal podtrzymuję to zdanie, ale można to mu wybaczyć - w końcu trwał krócej niż pozostałe. Obfitował jednak w świetne pozycje, które udało mi się zdobyć, w większości przytargać z biblioteki. Jestem przeszczęśliwa, że wreszcie mam Zimową opowieść, bo chciałam ją przeczytać już od dnia premiery. Tę przyjemność zostawię sobie chyba jednak na Wielkanoc, bo wtedy będę mogła w pełni rozkoszować się lekturą. Poza tym przygarnęłam takie książkowe hity jak m.in. Zostań, jeśli kochasz, Wszechświat kontra Alex Woods czy Mroczne umysły. Ciekawa jestem, które z nich czytaliście i które polecacie ;)


Stos po lewej:
Sara Shepard "PLL. Niewiarygodne" - z biblioteki
C.J.Daugherty "Zagrożeni" - z biblioteki
Bernard Minier "Krąg" - z biblioteki
Janet Evanovich "Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy" - z biblioteki
Mhairi McFarlane "Nie mów nic, kocham cię" - z biblioteki
Alexabdra Bracken "Mroczne umysły" - z biblioteki
Gina Damico "Zgon" - z biblioteki
Gavin Extence "Wszechświat kontra Alex Woods" - z biblioteki
Mark Helprin "Zimowa opowieść" - z biblioteki
Stos po prawej:
Michelle Hodkin "Mara Dyer. Przemiana" - od GW Foksal
Marc Elsberg "Blackout" - od GW Foksal

32 komentarze:

  1. "Zimowa opowieść" również mnie ciekawi, więc czekam na Twoją recenzję o niej.
    "Zostań jeśli kochasz" to jedna z lepszych książek, które przeczytałam w ubiegłym roku, ciekawa jestem jak Ci się spodoba :)
    Przyjemnej lektury!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zostań, jeśli kochasz" już za mną, a czy mi się podobała powiem niedługo w recenzji ;)

      Usuń
  2. Blackoutu po prostu zazdroszczę, marzę o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "wSZECHŚWIAT...." to chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam same dobre rzeczy na jej temat, mam nadzieję, że również mnie zachwyci ;)

      Usuń
  4. Chcę przeczytać "Zimową opowieść" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze :) Mam za sobą "Zostań, jeśli kochasz", "Mroczne umysły" i "Wszechświat kontra...". Każda inna, każda na swój sposób fajna :) Ich recenzje znajdziesz u mnie na blogu. Obecnie mam na tapecie "Blackout" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na Facebooku, jestem ciekawa Twojej opinii ;)

      Usuń
  6. Z chęcią zapoznałabym się z Black Out oraz z Zimową opowieścią. Udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej lektury, niektóre książki bardzo mnie interesują, np. "Blac out" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość tytułów wielokrotnie obiła mi się o uszy. Kilka z nich obowiązkowo pragnę przeczytać. A do własnej biblioteczki muszę koniecznie dołączyć "Zimową opowieść" i oczywiście "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety". Ogólnie mówiąc chętnie przejęłabym ten stosik od Ciebie. Myślę, że to raczej niemożliwe, więc pozostaje mi życzyć Ci przyjemnej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często mam ochotę podwędzić innym ich książki ze stosików :D Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  9. Zazdroszczę ''Zgonu'' - bardzo chciałabym przeczytać tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też baardzo chcę ją przeczytać. Jak zobaczyłam ją w bibliotece, to dosłownie porwałam ją z półki :P

      Usuń
  10. Ja ostatnio zaszalałam i kupiłam sporo nowych tytułów. Muszę przyznać, że nie byłam w bibliotece od ukończenia studiów... Na szczęście mam, co czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bywam tam często, tym bardziej że ostatnio odkryłam świetnie wyposażone biblioteki w mieście, w którym studiuję :)

      Usuń
  11. Czytałam jedynie ,,Zostań, jeśli kochasz", nawet niezła, muszę teraz zapolować na drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już ją czytałam i drugim tomem bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  12. "Blackout" najbardziej mnie interesuje.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleeee ładne pozycje ;) Część z nich mam też u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, czas leci niezwykle szybko... Czytałam tylko "Mroczne umysły" oraz "Jak upolować faceta", ale w najbliższych planach mam "Zostań, jeśli kochasz", kolejne części PLL, trylogię Daugherty oraz "Marę Dyer". Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mogę Ci polecić już teraz książki Daugherty i "Zostań, jeśli kochasz" ;)

      Usuń
  15. Piękny stosik :D I jaka dobrze wyposażona biblioteka, skoro tyle nowości :D
    Polecam do lektury na pierwszy ognień "Mroczne Umysły" oraz "Mara Dyer. Przemiana" ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biblioteka jest rewelacyjnie wyposażona, nie mogę narzekać i zawsze mam ochotę zabrać ze sobą mnóstwo książek ;) Dzięki!

      Usuń
  16. Nie czytałam żadnej z tych książek, stos wygląda bardzo zachęcająco - miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Mroczne umysły" są świetne, a "Zimowej opowieści" bardzo zazdroszczę <3 miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń